5 titok, melyet konkurenciád féltve őriz előled

Piackutatás, vevői visszajelzések, márkahűség – csak hogy párat említsünk azokból az apróságokból, melyek segítenek győztesként kikerülni a konkurenciaharcból. Az sem utolsó dolog természtesen ha tudod, miben mesterkedik épp a konkurenciád...

Piackutatás, vevői visszajelzések, márkahűség – csak hogy párat említsünk azokból az apróságokból, melyek segítenek győztesként kikerülni a konkurenciaharcból. Az sem utolsó dolog természtesen ha tudod, miben mesterkedik épp a konkurenciád – főleg ha az a másik cég nagyobb a Tiénél – és pontosan feljegyzed, mit is csinál. Íme pár olyan tipp, melyet a konkurenciád féltve őriz előled, amikor céges pendrive-ot ajánédkoz szóróajándékként.

1. Az egyedi formájú pendrive-ot egyszerűen nem lehet elfelejteni

Amikor valami kézzel fogható dolgot ajándékozol az ügyfelednek – ingyen, Ő rögtön, tudat alatt is elkezd gondolkodni rajta, vajon hogy hálálhatja ezt meg neked. Ezt tanulmányok is alátámasztják: amint egy potenciális ügyfél kap egy ajándéktárgyat, rögtön már az együttműködést fogja tervezgetni, ha nem is azonnal, de a közeljövőben.

2. Az egyedi formájú pendrive rögtön a figyelem központjába kerül

Megragadja és meg is tartja az. Kiállításokon az egyedi pendrive-ok rögtön felkeltik az érdeklődést. Egyszerűen azért mert kitűnnek a sok, túlzottan hasznosnak nem mondható szóróajándék, mint sapka, póló, toll vagy stresszlabda közül.

3. Az egyedi formájú pendrive értéket teremt

Még akkor is ha az ügyfélnek nincs aktuálisan szüksége egy egyedi pendrive-ra, vagy miután letöltötte róla a rámásolt katalógust, cégismertetőt. Egy pendrive akkor is ottmarad az ügyfél polcán, asztalán, táskájában, zsebében, hiszen bármikor kellhet. Az ügyfél naponta akár többször, de hetente biztosan vet egy pillantást az egyedi pendrive-ra, így észrevétlenül is rögzül benne a céged imázsa.

Az olyan praktikus, hasznos reklámajándékok, mint egy egyedi pendrive bizonyítottan jobb eredményt hoznak.

Az edinboroghi székhelyű JL Research Ltd piacktutatása megállapította, hogy a kutatásban résztvevők 71% kapott az elmúlt évben reklámajándékot, és adott pillanatban 33% -a magánál is tartotta ezt a kis tárgyat. – Érdekes felfedezés, hiszen a megkérdezett embereket váratlanul érte, hogy ilyesmiről faggatták őket, nem voltak felkészültek.

4. Az egyedi formájú pendrive-ok növelik a márkafigyelmet

Azt szeretnéd, hogy minél több ember emlékezzen a márkádra és hogy az mit is képvisel valójában? Az egyedi pendrive-ok megfelelnek ennek a kívánalomnak. És amikor elérkezik a pillanat, amikor emberünknek szüksége van egy termékre vagy szolgáltatásra, amit Te nyújtasz – emlkézeni fog Rád.

5. Az egyedi formájú pendrive-ot jó szívvel adják tovább

Azon gondolkodsz, hogy egy reklámajándékkal kedveskedj ügyfelednek, hogy így előzd meg konkurenciádat? Gondold át, hogy segíthet ebben egy egyedi pendrive. Tanulmányok kimutatták, amikor valaki egy reklámajándékot kap, inkább tovább adja és nem kidobja, ha már nem használja. Ha egy egyedi pendrive-ot kap, amilyen neki már lehet a táskájában, nagy valószínűséggel egyik családtagjának, munkatársának fogja azt ajándékozni, aki figyelmét ezáltal szintén felhívod termékedre, szolgáltatásodra.

Most már tudhatod, hogy a konkurenciád sosem fogja felhívni a figyelmed egy egyedi pendrive adta lehetőségekre. Így nyugodtan böngéssz honlapunkon a PendriveGuru.hu-n, vagy hívj minket bizalommal. 

Iratkozz fel hírlevelünkre

Személy