5 indok, miért egyedi reklámajándék a nyerő választás?

A reklámajándékok igazán kiállták az idő próbáját a marketing világában. Te is ismered az egyedi logós ajándékokat, rajtuk céged logójával és vagy nevével, hiszen ha eddig nem is adtál, kapni biztos kaptál egyedi pendrive-ot, logózott tollat vagy fel

Hogyan használd hatékonyan a saját logós egyedi reklámajándékokat vállalkozásodban?

A reklámajándékok igazán kiállták az idő próbáját a marketing világában. Te is ismered az egyedi logós ajándékokat, rajtuk céged logójával és vagy nevével, hiszen ha eddig nem is adtál, kapni biztos kaptál egyedi pendrive-ot, logózott tollat vagy feliratos bögrét. A marketing, reklám és márkaépítés egyik legrégibb formájának tekinthetők. Ennek ellenére még a mai digitalizálódó marketing világában is hatásos eszközök maradtak.

Az egyedi reklámajándékok marketing stratégiád lényeges elemévé válásának három kulcsa van. Azt gondolhatnád, hogy az egyedi ajándékok alkalmazási köre kiállítások és konferenciák alkalmaira korlátozódik, de a márkaépítés és promótálás hasznos eszközei lehetnek bárhol és bármikor.

Számos kutatás mutatta ki az egyedi reklámajándék pozitív hatását a vállalakozásoknál

Egy egész szervezetet szenteltek az egyedi reklámajándékok iparának, ez pedig nem más mint a Brit Promóciós Kereskedelmi Egyesület. Rendszeres felméréseket végeznek a reklámajándékokkal kapcsolatban, értékelik hatékonyságukat és megnézik melyek működnek a leghatékonyabban. A közzétett kutatás segít megérteni a vállalkozásoknak a promóciós termékek erejét reklám és marketing mixük keretein belül.

Íme 5 kutatásaikon alapuló indok, miért kellene a közeljövőben kipróbálnod egy promóciós termék kampányt

Az egyedi reklámajándékok a legolcsóbb, mégis hatékonyabb módját jelentik a hosszú távú márkahűség kialakításában, mint a reklámozás más formái (sajtó, rádió, TV)

  1. Az egyedi céges ajándékot kapók körében 79%-os a rendelés valószínűsége
  2. 66% -a emlékszik a cég nevére vagy logójára, akitől a terméket kapták
  3. 60,1% pozitívan reagált a reklámozás ezen formájára, ez majdnem kétszeres arány az összes többi médiumhoz képest
  4. 34,3% egyetértett abban, hogy kedvező benyomás alakult ki bennük az ajándékot adóval kapcsolatban