5 józan tipp, egyedi ajándéktárgy választásához

Az egyedi ajándéktárgy kiválasztása csak egy részét képezik a sikeres marketing stratégiának. Egyszerű, de hatásos módja annak, hogyan erősítsd céged márkáját – de valljuk be önmagukban mit sem érnek.

Az egyedi ajándéktárgy kiválasztása csak egy részét képezik a sikeres marketing stratégiának. Egyszerű, de hatásos módja annak, hogyan erősítsd céged márkáját – de valljuk be önmagukban mit sem érnek.

Íme a tuti tippek, hogy válassz reklámajándékot és tedd igazán ütőssé egyedi terméked, szolgáltatásod.

Integráld a marketinged

– A mai vállalkozásoknak integrált, több-csatornás marketing stratégiát kell alkalmazniuk, hogy versenyelőnyre tehessenek szert – és ezen csatornák koordinálása erőfeszítéseket és rugalmasságot kíván.

Mit mutat a gyakorlat?

Íme 5 tipp, amit szem előtt tarts egyedi ajándéktárgy kiválasztásánál


1. Tipp

Ne úgy gondolj az ajándéktárgyra, mint kidobott pénzre, hanem mint a marketing gépezeted fontos alapelemére. Sokkal nagyobb valószínűséggel érsz el jelentős eredményeket kampányoddal, ha egyedi ajándékod több, mint csupán egy utógondolat.


2. Tipp

Költségvetésedben hagyj elég mozgásteret az egyedi reklámajándékoknak. A siker nem csak azt követeli meg, hogy egyedi logózott promóciós pendrive-oddal kapcsolatban gondolkodásmódod is megváltozzon, de a forrásokat is át kell csoportosítanod. Pénz beszél, és ha igazán mély benyomást akarsz elérni egy reklámajándékkal, a költségvetésednek is ehhez kell igazodnia.


3. Tipp

Olyan egyedi ajándékot válassz, mely kiváló a célcsoportodnak és hűen eljuttatja a nekik célzott üzeneted. Ne azt “erőltesd” rájuk, ami szerinted megfelelő, hanem járj utána igényeiknek és azt ajándékozd, amire valóban szükségük van.


4. Tipp

Tűzz ki célokat. Milyen egyedi ajándékot szeretnél inkább? Olyat, amit az ajándékozott továbbad, megoszt barátaival? Vagy olyat, melyet megtart magának és gyakran használja? Ezt az üzenetet is beépítheted egyedi reklámajándékod feliratozásánál is.


5. Tipp

Határozd meg, az egyedi ajándékod, hogy illeszkedik az integrált marketing stratégiádba! Ez a tudás segít abban, hogy eldönthesd mikor érdemes leginkább kiosztanod a reklámajándékod. Egy TV-reklámodat fogja támogatni? Esetleg egy konferenciát? Vagy egyedi logózott pendrive-jaidat egy kereskedelmi kiállításon akarod bemutatni?

Céged márkaépítésének nem kell bonyolultnak lennie! Mint az élet más területén is, az a lényeg, hogy előre, alaposan átgondolt döntést hozzál, átfogó marketingtervben gondolkozzál. Bizonyított, hogy a reklámajándékok maradandó benyomást gyakorolnak a fogyasztókra, növelik a márkád ismertségét és a forgalmad. Ne hagyd, hogy ez az egyszerű, ám hatásos márkaépítési lehetőség kicsússzon kezeid közül!