Az érintés ereje – reklámajándékok másként

Mi emberek folyamatosan érzékeljük a körülöttünk zajló eseményeket, rengeteg inger ér minket nap, mint nap, amit igyekszünk befogadni, feldolgozni és értelmezni.

Mi emberek folyamatosan érzékeljük a körülöttünk zajló eseményeket, rengeteg inger ér minket nap, mint nap, amit igyekszünk befogadni, feldolgozni és értelmezni.

A cégednek ebben a hatalmas információrengetegben kell eljutnia az ügyfeleid vagy leendő ügyfeleid tudatáig, és erre megvannak a megfelelő eszközök.

Nevezzük őket marketing eszközöknek.

Ma, 2020-ban sokan az egekig magasztalják az online hirdetések erejét, és valóban megvannak az előnyei.

Azonban nem szabad elfeledkeznünk arról, hogy még mindig a fizikai valóságban élünk és az online térben való jelenlét egy 20 éves jelenség, szemben az ember több százezer éves múltjával, melynek során az érintés mindig is kiemelkedő szerepet kapott.

Bármiről is van szó, amikor a kezünkbe vesszük vagy csak megérintünk valamit , akkor válik igazán valóságossá számunkra.

Szokás mondani, hogy a feszültség szinte “tapintható”, vagyis valóságos.

Tedd fel magadnak a kérdést:

  •  Kiállításra készülsz?
  • Van saját katalógusod?
  • Nagy értékű ajánlatokat adsz át?


Van egyáltalán olyan reklámeszközöd, amit az ügyfeleid/ leendő ügyfeleid a kezükbe vehetnek?

Egy jól kiválasztott reklámajándékot az ügyfeled mindig használ majd, előveszi táskájából, berakja farzsebébe, pénztárcájába – magyarul mindig vele van – így a te céged jut eszébe, amikor használja azt.

Mik is lehetnek ezek a szuper reklámajándékok?


Kérd szakértőnk ajánlatát bizalommal az info@pendriveguru.hu e-mail címen