Kiknek van legnagyobb szüksége egy ütős marketing eszközre?

Napjainkban egyre jobban kezd magára találni a hazai KKV szektor. Nézzük csak meg, mik az ismérvei egy jó vállalkozásnak.

Napjainkban egyre jobban kezd magára találni a hazai KKV szektor. Nézzük csak meg, mik az ismérvei egy jó vállalkozásnak.

A vállalkozó sokféleképp megnevezhető: vállalkozó az őstermelő, a háziorvos, a honlapkészítő informatikus, a grafikus és a számos ipari szolgáltatást nyújtó mester. Minden 14. hazai lakos egyéni vállalkozó, és az 1,6 millió körüli gazdasági szervezet közül másfél millió feletti a mikro vállalkozások száma.

Biztosnak tekinthető, hogy valamennyinek volt

  1. egy ötletük, felismerésük, és ahhoz kapcsolódó üzleti modelljük, amelyben bíztak
  2. kellő erejük, kitartásuk az elképzelésük megvalósításához- nyitottságuk meghallani a környezet (piac, gazdasági-jogi környezet) visszajelzéseit
  3. bátorságuk változtatni terveiken, a folyamaton
  4. merszük ésszerű kockázatot vállalni a siker érdekében

A vállalkozói lét sokféle szerepkör betöltését igényli. Egyszerre kell innovatívan megálmodni a Tervet, szakértőként megvalósítani azt, valamint jó menedzserként eladni azt.

Mára nyilvánvalónak látszik, hogy megfelelő menedzsment nélkül a vállalkozás könnyedén elveszti ügyfélkörét. A menedzsment egyik alapvető kelléke a megfelelő reklám, melyre az ügyfél felkapja fejét és hosszú távon is pozitív hatást vált ki. Nem nyomulós, nem szájbarágós, de észrevétlenül és mindig jelen van. Erre lehet jó példa egy céglogós pendrive, egy névjegykártya pendrive.