Modern járóbeteg ellátás - Praktikák

Mitől lesz modern a járobeteg ellátás? Gondolt már arra, milyen apró trükkök tudják erősíteni a páciensei bizalmát?

Tisztelt Doktornő / Doktor Úr!

Gondolt már arra hogy:

- céglogós tollal töltsék ki páciensei az anamnéza lapot?

- munkatársai saját logós kártyára írják fel a következő vizsgálat időpontját?

- az elkészült leleteket egyedi pendrive-on adják át?

- fizetés után páciensei egy apró egyedi ajándékot is magukkal vihessenek?

Ez mind, mind apróság, hiszen a szakértői kiszolgálás az elsődleges!

A bizalom elnyerése esszenciális, főleg az egészségügyi ellátások terén. Páciense látja és tapasztalja az Ön és kollégái szakértői hozzáállását.

Pontos diagnózist kap állapotáról és annak javítási lehetőségeiről. Modern, innovatív rendelőben kapja az ellátást és mosollyal az arcán távozik, amikor fizetés után még egy apró ajándékot is kézhez kaphat. 

Tény, hogy nem a reklámajándék miatt választ egészségügyi központot egy páciens. A teljeskörű kiszolgálásba azonban beletartozik, hogy a legmodernebb és leginnovatívabb ellátással térjen haza betege, és megőrizzen egy darabot szolgáltatásából.

Gondoljon bele egy pillanatra, amikor páciense szája mosolyra húzódik egy praktikus ajándék láttán, még akkor is, ha épp még érzi a szájában az érzéstelenítés hatását egy fogászati kezelés után.

Vagy gondoljon el egy hálás anyukát, aki kislányát vigasztalja egy apró ajándékkal egy hősiesen átélt kezelés után.

Mindig többet adni!

Ez a sikeres és hosszú távú együttműködés kulcsa a mai rohanó világban!


Böngésszen egyedi pendrive és reklámajándék kínálatunkban ITT